Swimming in Real Estate
Pasangan yang baru berkahwin dari Atlanta ingin membeli rumah, si isteri mahukan sesuatu yang selesa, tetapi suami pula mencari rumah dengan tarikan sendiri. Egypt Sherrod dan Mike Jackson dari Married to Real Estate diminta untuk membantu.