Help! We Need a House in Orange County
Pasangan dari Orange County ingin membeli rumah pertama mereka dan tinggal bersama di sana. Mereka perlu membeli rumah yang memerlukan pengubahsuaian, jadi mereka hubungi pakar pengubahsuaian, Jasmine Roth untuk membantu mereka mencari rumah yang sesuai.