From Inland to the Beach
Pasangan yang tinggal di pedalaman di California Selatan meminta Heather Rae El Moussa untuk membantu mencari rumah di tepi pantai. Mereka mencari rumah yang lebih dekat dengan anak lelaki dan cucu mereka, bersama akses yang mudah ke bot mereka.