To Build or Buy in Florida
Brian dan Mika Kleinschmidt daripada 100 Day Dream Home menjadi pengantara antara pasangan yang tidak dapat membuat keputusan dalam pencarian rumah mereka. Namun, dengan pengalaman mereka di Tampa Bay, mereka tahu mereka boleh selesaikannya dengan cepat.