Bargain Hunting in the Motor City
Pasangan dari Detroit mahu rumah baharu untuk keluarga mereka yang semakin besar. Keith Bynum dan Evan Thomas dari Bargain Block membantu mereka memahami bahawa jika mereka sanggup melakukan sedikit kerja, mereka akan memiliki rumah yang paling sesuai.