Good Bones for an Artist in Indy
Seorang artis berpindah dari Hawaii dan cari rumah baharu di tengah-tengah pusat bandar Indianapolis. Dia terbuka untuk projek pengubahsuaian dan rumah dengan potensi sewa, jadi dia meminta pakar Indy, Mina Starsiak Hawk untuk mencari rumah yang sesuai.