The Turnkey vs. DIY Debate
Pasangan yang bertunang di Chicago ingin pindah dan beli rumah di Barat Laut Pasifik. Mereka gagal mencapai persetujuan dengan rumah yang perlu pengubahsuaian atau sedia didiami dan minta bantuan Lyndsay Lamb dan Leslie Davis daripada Unsellable Houses.