Picky Buyer in SoCal
Seorang pemilik perniagaan kecil ada impian untuk tinggal di tepi pantai, tapi dia hanya mempunyai 30 hari untuk mencari rumah baharu. Page Turner daripada Fix My Flip datang membantu dan dia perlu membimbingnya sebelum kehabisan masa.