Tracks to Hell
Russell menemui petunjuk baru di sepanjang landasan kereta api yang ditinggalkan, manakala Ronny dan Mireya mengalami bunyi yang tidak dapat dijelaskan. Bryce mempelajari maklumat baharu yang menyejukkan tentang sejarah Bigfoot di California Utara.