Sounds of Terror
Di kem pangkalan baharu mereka di California, pasukan itu merekodkan lolongan. Kemudian, Bryce mengetahui kemungkinan Bigfoot coverup oleh kerajaan AS. Dan Russell, Ronny dan Mireya berhadapan dengan bahaya semasa memburu malam.