Into Bigfoot's Den
Apabila Russell merakam sekeping bukti video yang mengejutkan, seluruh pasukan berkumpul untuk mengikuti jejak. Selepas perjalanan yang melelahkan melalui rupa bumi yang berbahaya, pencarian mereka memuncak dengan penemuan yang monumental.