Where the Legend Began
Pasukan ini mempunyai penampakan yang benar-benar mengejutkan. Tetapi tips membawa Bryce menyelesaikan ekspedisi mereka di Negeri Washington dan berpindah ke tempat panas Bigfoot yang baharu.