Divide and Conquer
Russell menggunakan sekutu yang tidak mungkin untuk mengejar pemangsa aneh, sementara Bryce menyiasat serangan terbaru pasukan itu dengan bola terapung. Ronny dan Mireya menggunakan cara moden untuk menjejaki makhluk di dalam hutan.