A Massive Discovery
Pasukan itu menarik semua perhentian ke sudut Bigfoot. Mireya mengembara dengan menunggang kuda untuk mencari bukti, manakala Ronny merekrut pakar psikik untuk mengasah makhluk itu. Akhirnya, Russell melihat apa yang boleh menjadi bukti sebenar Bigfoot.