Stalked in Terror
Sosok bayang misteri terlalu dekat dengan Ronny dan Mireya. Russell menjejaki makhluk besar di sepanjang laluan tetapi dengan cepat menyedari dia diintai. Bryce membuat penemuan yang meresahkan di dasar tasik.