Fresh Kills
Ronny, Mireya dan Bryce mencari kemudahan penyelidikan kerajaan yang sangat rahsia yang tersembunyi di bawah hutan, dan seorang saksi tampil dengan pertemuan dekatnya dengan Bigfoot. Sementara itu, Russell terkejut dengan penemuan yang mengerikan.