Strange Returns
Pasukan itu kembali ke Semenanjung Olimpik dengan rancangan untuk memancing Bigfoot dengan melepaskan feromon primat. Tetapi selepas Ronny dan Mireya melihat sesuatu yang memerhati mereka, dan Russell buta, ia menjadi jelas -- pemburu kini diburu.