Creatures in the Trees
Pasukan itu menaiki pokok pain besar untuk mencari bukti dari atas. Bryce membongkar rahsia kerajaan yang mungkin termasuk kubu bawah tanah. Pakar imej 3D menemui kemungkinan struktur buatan manusia jauh di dalam hutan dan menangkap imej hantu.