The Chase is On
Russell semakin hampir. Bryce mengetahui bahawa Bigfoot mungkin mempunyai kuasa psikik, menyebabkan Ronny menggunakan teknik yang luar biasa untuk mengeluarkannya. Mireya dikejutkan dengan cahaya pelik malam.