Dino Patient Pileup
Apabila sejumlah dino dengan boo-boo memerlukan bantuan di Hatchery, Min mengabaikan untuk luangkan masa untuk tunjukkan kepada Jon, Miguel, Blitz dan Tango cara membantunya.