Miguel VS Thunderfoot
Apabila Thunderfoot terus menerus memusnahkan jambatan yang dibuat untuk membantu dinosaur liar, Miguel menyedari yang spinosaur besar itu mempunyai maksud tersirat untuk mahu jambatan itu dimusnahkan.