Friendship Clashes
Apabila Min dan Clover melihat Clara dan Raptornya tidak serasi, Min mengajak mereka untuk mengambil bahagian dalam kelas persahabatan untuk mengukuhkan kepercayaan, komunikasi dan kemahiran kerjasama mereka.