Rebel's Wonderful Way
Apabila Blitz cuba mengajar Rebel cara menjadi Dino Rancher, dia tersilap menolak pelajar kecilnya untuk melakukan sesuatu mengikut kehendaknya dan menyebabkan Rebel menghadapi masalah.