Supersauruses- Ride!
Melihat kehebatan Biscuit, Angus dan Quack secara individu, Jr Rancher merancang untuk satukan mereka sebagai pasukan penyelamat, tetapi itu terbukti lebih mudah diucapkan daripada dilakukan.