Risk It for Biscuit
Melakukan misi bersama-sama, Jon sangat berminat untuk tarik perhatian Biscuit sehingga menyebabkan masalah dengan melompat terlalu laju ke hadapan daripada mendengar dan bekerja sebagai satu pasukan.