Little Brother Blues
Apabila Miguel dan Ogie Tinhorn perlu bekerjasama untuk membantu bayi bronto, dua adik beradik bongsu itu menunjukkan bahawa mereka adalah yang paling bijak apabila mereka menjadi diri mereka sendiri.