A Pond Farewell
Apabila Flopper the Plesiosaur membesar hingga terlalu besar untuk kolamnya, Penternak Dino perlu mencarikan rumah baharu untuknya, tetapi Jon mengalami kesukaran dengan rakannya yang berpindah.