Birthday Bash-less
Apabila Jr Ranchers mengalu-alukan triceratop bayi liar ke dalam sambutan hari lahir Tango, Tango berasa kecewa apabila acara besar dan yang meriah ini mesti ditukar untuk dino kecil itu.