It Takes Two To Tango
Apabila Aroo membuat lawatan mengejut ke Dino Ranch, Tango sangat seronok bermain dengan rakan triceratopsnya sehingga dia terlupa janjinya untuk membantu Miguel lakukan kerja mereka.