Perky Finds His Purpose
Apabila Perky menyelinap ke dalam misi mencari dua Parasaur yang hilang, dia telah merumitkan keadaan apabila dia cuba membantu penternak membawa mereka pulang, tetapi akhirnya membuktikan dirinya.