Get Your Stuff and Go
Charlotte berhadapan kehilangan yang teruk, Tony dan Nui bertembung selepas keluar minum, Kathleen kecewa apabila bekas kekasih Jamie muncul mengejut di sebuah parti keluarga, dan Jose memutuskan untuk membuat muzik video menampilkan Louise.