She Calls It Cheating
Ali dan Sam bersiar-siar di tepi pantai bergelora, Nui menerima sambutan dingin semasa melawat adik Tony di Scotland, kecemburuan John mencetuskan masalah dengan Sprite, dan Jamie menemui sisi romantisnya dengan menulis puisi kepada Kathleen.