Keep Your Wits About You
Jamie membawa sekeluarga ke Cyprus, John dan Sprite tersesat di kawasan pedalaman, Taher hilang sabar apabila Nicole menyatakan kebimbangan untuk memeluk Islam, dan Jose menangguhkan kerjaya muziknya untuk menyara anaknya yang baru lahir.