I Think We Need to Talk
Tempoh bulan madu telah berakhir untuk John dan Sprite apabila mereka menyedari mereka tidak tahan hidup bersama dan Charlotte cuba meneruskan kehidupan selepas menemui rahsia gelap Johan.