She's Taking You for a Ride
Charlotte mahu berkahwin dan berharap Johan dapat memberikan kestabilan. Selepas bergelut untuk mencari cinta, Jamie percaya bahawa Kathleen mungkin jodohnya. Cef John pulang ke rumah untuk menyambung semula kerjayanya dan menunggu ketibaan Sprite di UK.