Where the Hell Is He?
Charlotte marah selepas Johan gagal muncul di majlis perkahwinan, Ali menyiapkan persiapan untuk visanya, Tony menanggung kesilapannya dan mengorak langkah besar dengan Nui, dan John kecewa dengan kemahiran perbualan Sprite.