You Can't Trust Him
Hubungan sekilas Sam dengan Ali tak menunjukkan tanda-tanda berakhir, Nicole bimbang apabila Taher berat hati untuk berpindah ke UK, Charlotte membantu keluarga Johan, dan kemarahan memuncak di dapur apabila Sprite mengganggu pembuatan kek John.