Be a Man, Not a Baby
Charlotte semakin kurang keyakinan dengan Johan, dan pertemuan semula Jamie dengan Kathleen dicemari isu yang berlarutan daripada kecurangannya sebelum ini, Sprite merasakan John tak memahami gayanya, dan Nicole risau untuk membawa Taher ke UK.