I Have Nothing To Hide
Johan dan Charlotte melawat tempat perkahwinan, Nicole bertemu keluarga Taher, Nui curiga terhadap Tony apabila Tony membawanya ke Airbnb, dan pelajaran tarian perut Ali untuk Sam memakan diri apabila Sam bertemu wanita yang akan mengajar mereka.