Tell All
Mel Giedroyc menjadi hos kepada Tell All yang meletup dengan pendedahan mengejutkan, pengumuman besar dan tetamu mengejutkan. Ketika pasangan berkumpul untuk ceritakan benda yang telah berlaku dalam hubungan mereka, tiada yang menahan diri!