When I Fall, I Fall Hard
Kathleen mendorong Jamie untuk menghantar wang kepadanya, John mendapati mustahil untuk puaskan hati Sprite apabila dia tiba di UK, ibu Charlotte bimbang terhadap motif teman lelakinya, dan Nicole telah menyembunyikan rahsia tentangnya dan Taher.