Voedsel voor het Brein
Waffles denkt dat de hersenen van zijn kamergenote Bo opgegeten zijn door aliens waardoor hij een zombiehond is geworden. Bang huurt Waffles de kat en muis detectives in. Heeft het gedrag met bedorven brokjes te maken...of toch niet?