De Medicinale Muis
Als Jerry verkouden wordt gaat Tom hem bespotten en al zijn favoriete lekkernijen opeten. Jerry haalt een Texas-tonic bij oom Pecos waarbij er vlammen worden uitgeademd. Als Tom ook verkouden wordt moet oom Pecos alle vlammen doven.