Gevecht in het Museum
Tom achtervolgt Jerry tot in het natuurhistorisch museum waar een nacht vastzitten en de waakhond Rocky maakt het museum nog enger. Jerry beseft dat Rocky muizen net zoveel haat als hij katten haat. Samen moeten ze Rocky te slim af zijn.