Vuile rat
Jerry ontmoet de rat Franky Two-Face die nu in Jerry's huis woont. Jerry wordt eruit gegooid. Franky Two-Face maakt Tom wijs dat ze samenwerken maar Franky is een valse rat. Tom en Jerry gebruiken een truc om Franky Two Face weg te krijgen.