De Honger Spelen
Rick heeft een operatie en hij moet 12 uur nuchter blijven. Niemand mag eten als hij ook niet mag eten. Gelukkig hebben Jerry en Spike eten verstopt. Tom niet. Rick heeft zich in de datum vergist en Tom gaat het volgende week weer meemaken.