Zonder Voorwaarden
Tom brengt per ongeluk een marionet tot leven. De marionet Marie windt Hildie en Beatie om haar vingers. Maar als ze weg zijn geeft de marionet Tom en Jerry grote problemen. Marie wordt zelfs Jerry teveel dus besluiten ze samen hoe ze haar moeten lozen.