In het Begin
We zien een bord verkocht staan voor het nieuwe huis van Rick en Ginger. Jerry zwiert dolgelukkig in het lege huis. Rick en Ginger stappen naar binnen en Ginger gilt en wil dat Tom de muis vangt en zo begint de eeuwige strijd.