Leerzame Experimenten
Jerry haalt een slaperige Tuffy uit bed en loodst hem veilig langs Tom zodat hij naar zijn leraar Winston kan. Die dag hebben ze les in kracht en beweging. Ze gaan op onderzoek uit en eindigen bij het huis van Tom die zelf een lesje krijgt.