Winnaar Tyke
Spike heeft zijn zoon nooit geleerd om eerlijk te spelen. Hij vraagt Tom en Jerry om Tyke te leren tegen zijn verlies te kunnen want als hij verliest wordt hij kwaad. Daarna spelen Spike en Tyke samen maar blijken allebei niet zo sportief.